Power Point

miércoles, 21 de abril de 2010

Presentació

Amb la realització d’aquest treball ens agradaria aconseguir que el lector tingués la recopilació de tota la possible informació sobre un producte innovador com és Gillette Fusion Power. D’aquesta mateixa manera també pretenem arribar al nostre objectiu principal: endinsar-nos en el món de la sociologia del mercat i del consum i conèixer tota la informació i tots els aspectes possibles sobre aquest tema i les seves variants.

El nostre treball consistirà en analitzar el producte GILLETTE FUSION POWER. Hem escollit aquest producte perquè dins d’aquest sector, la marca Gillette és la més coneguda i líder en ventes en el mercat mundial en moltes categories de productes de consum, principalment en la cura personal, en l’energia portàtil i la cura oral. Gillette Fusion Power és un producte molt innovador ja que és la primera i l’única (de moment) màquina d’afaitar que té 6 fulles i funciona amb piles; a part d’això, el seu preu és assequible per a tots els consumidors.

Intentarem donar-li una doble vessant al nostre treball: per una banda estudiarem la teoria que la sociologia del mercat i del consum comporta; i, per altra banda, aplicarem de manera pràctica les explicacions donades sobre el producte que hem escollit.

En primer lloc analitzarem el marc socioeconòmic del consum, així com el salari a Espanya i Europa i els grups de despesa del nostre país per saber en quin grup podríem situar el nostre producte.

A continuació, farem referència a la segmentació del consumidor per poder segmentar el nostre producte. Estudiarem les variables que afecten a la segmentació com poden ser: l’àrea geogràfica, la variable psicològica, la sociològica, etc.

També veurem les necessitats, la personalitat i les motivacions del consumidor i com podem atendre-les depenent de les seves característiques més comunes.

Per acabar, exposarem de manera més pràctica el que fa referència a la publicitat i a l’aprenentatge del consumidor, amb un seguit de conclusions per donar fi al nostre treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario